Infiintare firma: Etape si acte necesare

Infiintare firma-etape si acte2

Infiintare firma GRATIS pentru abonamentele de contabilitate pe 6 luni

Operatiunea de infiintare firma implica parcurgerea a 4 pasi:

  1. Constituirea dosarului de infiintare
  2. Depunerea dosarului la Registrul Comertului
  3. Sedinta de judecata
  4. Ridicarea actelor

Infiintare firma: Etapa constituirii dosarului

Dosarul de infiintare trebuie sa contina urmatoarele:

  • Copia dupa B.I./C.I./Pasaport asociatului/asociatilor;
  • Copia dupa B.I./C.I./Pasaport – administratorului/administratorilor;
  • Copia dupa Contractul de spatiu – pentru locatia in care se va stabili sediul social;
  • Rezervarea denumirii;
  • Actul Constitutiv al firmei;
  • Declaratia de asociat sau de asociat unic (si de administrator daca este cazul), aceasta declaratie este data in fata notarului;
  • Specimenul de semnatura al asociatului/asociatilor;
  • Dovada depunerii capitalului social;
  • Acordul asociatiei de proprietari/locatari – unde este cazul;
  • Cererea de infiintare a firmei;
  • Anexa privind inregistrarea fiscala a firmei;
  • Declaratia pentru obtinerea autorizatiilor.

Exista anumite criterii stricte, in ceea ce priveste atat continutul dosarului si al actelor, cat si forma lor. Daca aceste criterii nu sunt indeplinite sau dosarul e incomplet, se ajunge la respingerea sau amanarea acestuia. Din aceste motive, actele trebuie intocmite de experti.

Consultanti cu experienta va vor ofei suport in realizarea unui dosar perfect legal si corect, care va fereste de termene de amanare, de cozile de la Registrul Comertului, precum si de multe alte neplaceri.
Daca sunteti in cautarea unui sediu social unde sa va inregistrati firma, alegeti serviciile noastre de gazduire a sediului social in locatii moderne aflate in fiecare sector din Bucuresti si in judetul Ilfov.

Etapa depunerii actelor la Registrul Comertului

  • Prezentarea dosarului la referent;
  • Corectarea eventualelor greseli (pe cat posibil pe loc);
  • Depunerea dosarului sau retragerea lui pentru remedierea greselilor (dupa caz);
  • Depunerea foii de calcul si a chitantelor la Registratura; primirea bonului de inregistrare.

Etapa sedintei de judecata

  • necesita jumatate de zi, in ziua in care este programata sedinta de judecata a cererii de infiintare;
  • Daca este necesar (in situatiile de exceptie), trebuie sa va sustineti cauza in fata judecatorului;
  • Neregulile ce raman nerezolvate vor atrage dupa sine amanari ale judecatii dosarului, care pot dura intre 2 si 5 saptamani.

Etapa ridicarii dosarului

Ridicarea dosarului presupune un drum in plus  si o eventuala asteptare la Registrul Comertului. Uneori, este posibil sa fie necesara revenirea la Registrul Comertului (atunci cand documentele intarzie la procesare, ori la semnare).

Termenul in care se desfasoara procedura de la Registrul Comertului este de 3-5 zile lucratoare. Durata etapei de pregatire a dosarului va depinde de timpul in care veti aduce copiile dupa actele de identitate si dupa dovada de proprietate a spatiului, precum si Declaratia si Specimenul de semnatura.

  • Infiintare firma Asociat Unic: 320 RON– Bucuresti si Ilfov si 420 RON – alte judete​

Pentru infiintare SRL cu mai multi asociati se adauga (in functie de situatie) la pretul mentionat pentru SRL cu asociat unic:

  • 50 lei pentru fiecare asociat in plus (persoana fizica);
  • 100 lei pentru fiecare asociat in plus (persoana juridica);
  • 200 lei pentru fiecare asociat in plus (cetateni straini).

Infiintare SRL-D: 190 RON​

Infiintare Persoana Fizica Autorizata / I.I. / I.F –  190 RON – Bucuresti si Ilfov / 290 RON – alte judete

Dupa ce verificati preturile, va puteti programa la 0770.659.416.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *