Mentiune de schimbare administrator firma

Mentiunea de schimbare administrator firma se inregistreaza la Registrul Comertului, in jurisdictia caruia se afla sediul social al respectivei societati. Aceasta procedura de schimbare administrator se refera la inlocuirea unei persoane fizice cu o alta persoana care sa aiba acest statut in cadrul societatii.  Schimbarea administratorului se poate realiza din numeroase motive: din dorinta acestuia de a iesi din societate sau din causa unor conflicte, etc.

Important de mentionat este faptul ca daca va fi schimbat cu alta persoana, un administrator va fi responsabil pentru actiunile sale realízate in perioada in care a detinut statutul de administrator.

Acte necesare:

Pentru inregistrare mentiune la ONRC de revocare sau schimbare a administratorului firmei tale ai nevoie de:

  • Hotararea Adunarii Generale;
  • Act Aditional/ Decizie Asociat Unic;
  • Act Constitutiv Actualizat.

Daca doresti sa numesti un nou administrator, vei avea nevoie si de Declaratia de Administrator, precum si de Specimenul de Semnatura.

Termenul pentru un astfel de demers este de 5-10 zile pentru Bucuresti si Ilfov, respectiv de 15-25 de zile pentru restul judetelor tarii.

Tarife:

  • 435 RON– Bucuresti-Ilfov
  • 535 RON– alte judete

Aceste tarife includ taxele la Registru, onorariu si TVA.